"*" geeft vereiste velden aan

Aanmelden

U aanmelden als lid kan via het onderstaande digitale aanmeldingsformulier dit komt dan automatisch bij de ledenadministratie terecht. Of download het formulier hier en lever het zelf in bij de ledenadministratie.

Naam*
DD slash MM slash JJJJ
Adres*

Categorie informatie

Ik wil mezelf of u als ouder/verzorger aanmelden voor vrijwilligerswerk

Het fundament van onze vereniging wordt bepaald door de inzet en samenwerking van onze vrijwilligers. De weekbrief van PKC/Vertom verschijnt tijdens het seizoen wekelijks m.u.v. de schoolvakanties. De weekbrief komt alleen digitaal uit. Leden dienen zich aan te melden via de PKC/Vertom weekbrief pagina op de website voor ontvangst van de weekbrief per e-mail.

Betalingsinformatie en machtiging tot automatische incasso

MM slash DD slash JJJJ
Toestemmingsverklaring voor PKC/Vertom:*

Voor het goed functioneren van onze vereniging is het noodzakelijk dat wij de beschikking hebben over jouw persoonsgegevens en deze verwerken. We willen je immers graag informeren over verenigingszaken, sportactiviteiten, aanbiedingen en dergelijke. Ook is het noodzakelijk om speelschema’s en wedstrijduitslagen te delen via diverse media. Soms delen we ook foto’s en/of filmpjes van jou op diverse media, dit vaak ter promotie van onze vereniging of om kleur te geven aan het verenigingsleven. Met dit formulier vragen wij je toestemming om ook jouw persoonsgegevens voor deze doeleinden te gebruiken. Ook vragen wij je toestemming voor het gebruik van je pasfoto (noodzakelijk voor je Digitale Spelerskaart) en ander beeldmateriaal (wedstrijdregistratie, teamfoto e.d.). Ik geef PKC/Vertom toestemming voor de hierboven genoemde gegevensverwerkingen. Mijn toestemming geldt alleen voor de hierboven beschreven redenen, gegevens en organisaties.

Voor het goed laten functioneren van onze vereniging is het noodzakelijk dat voor alle onderdelen toestemming gegeven wordt. Het is ondoenlijk voor een vereniging, die uitsluitend gerund wordt door vrijwilligers om eventuele uitzonderingen te waarborgen.

Max. bestandsgrootte: 5 MB.
Naam*
MM slash DD slash JJJJ

LET OP: Ingeval ondergetekende op het moment van tekenen jonger is dan 16 jaar dient deze verklaring door een ouder of wettelijk vertegenwoordiger ondertekend te worden.

Voornaam Achternaam ouder/wettelijk vertegenwoordiger*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.