Facilitair nieuws

Datum: zondag, oktober 3, 2021

PKC/Vertom heeft van maandag t/m vrijdag overdag inmiddels een flink aantal andere gebruikers van zowel de binnen- als buitenaccommodatie. Als vereniging zijn we er natuurlijk helemaal voor in dat we sport en spel zo nog meer mogelijk maken. Echter ontstaat wel een steeds grotere uitdaging om de coördinatie en afstemming goed te regelen.

In overleg tussen bestuur en facilitair manager Wim Nederlof is gezocht om hier juiste invulling aan te geven. We zijn blij dat Hans van de Broek bereid is gevonden om, in de functie van beheerder als contactpersoon voor de extern gebruikers, deze taak op zich te nemen.

Het is nadrukkelijk niet de bedoeling dat Hans het meldpunt voor PKC-ers wordt van onderhoudsklussen voor binnen- en buitenaccommodatie, daar is de ‘onderhoudsploeg’ van PKC/Vertom voor. Ook hierin willen we beter structureren. Via één meldpunt kan een verzoek worden gedaan om een onderhoudsklus aan te pakken. Binnen onderhoud wordt een terechte melding dan gefilterd op prioriteit, en een reactie krijg je altijd.

Let wel: onderhoud houdt zich niet bezig met mankementen aan ons sport- en spelmateriaal. Dat blijft via gebruikelijke manier via de trainers en onze coördinator KTZ Bas Boer.

Navolgende mailadressen zijn inmiddels operationeel:

Hans van de Broek: beheerder@pkc-korfbal.nl

Melding onderhoudsklussen: onderhoudsmelding@pkc-korfbal.nl
(voor insiders : dit vervangt dus het ‘blauwe boek’ in de keuken)

Wim Nederlof: facilitair@pkc-korfbal.nl
(algemene vragen e.d. kan je hier kwijt )

Laatste nieuws

SLUIT JE AAN

Kom korfballen bij PKC/Vertom! Of vind een taak die bij je past om de club te helpen.

Word lid
Word vrijwilliger

Volg jij al het laatste nieuws?

Blijf op de hoogte van PKC/Vertom.

Volg ons op Instagram